Loading...
 
Skip to main content

Betegrendelés menete

Előkészület a rendelésre:

Már a rendelésre érkezés előtt magyarázza el a kicsinek, hogy mi fog vele történni

  • meg fog vizsgálni a doktornéni/doktorbácsi,
  • el fogja mondani anyának/apának, hogy mi okozza a betegséged, *orvosságot fog írni, hogy minél hamarabb meggyógyulj.


Érdemes orvos látogatással kapcsolatos mesét mesélni akkor, amikor nem beteg a gyerek pl. Bartos Erika-Bogyó és Babóca: a fülgyulladás v. Marék Veronika: Boribon Beteg, vagy Bori a doktorbácsinál

Ha lázas, akkor kérjük, hogy a vizsgálat előtt, amennyiben lehetőség van rá, mérje meg a kicsi lázát, és még otthon adjon lázcsillapítót.

Ha megnyugtatja gyermekét, hozzák magukkal a kicsi kedvenc babáját, cumiját, kendőjét.

Igyekszünk a várakozást kellemesebbé tenni a váróban található játékokkal, és olvasnivalóval. Előfordulhat, hogy a várakozás alatt a kicsi szomjas/éhes lesz.

Kérjük, hozzon magával kevés folyadékot/rágcsálnivalót, ha ezt gyermeke igényli.

Betegrendeléskor a kis pácienseket érkezési sorrendben látjuk el.

Érkezésüket követően vegyék ki a következő sorszámot az ajtó mellett elhelyezett kis dobozból.

A rendelés vége előtt 15 percen belül érkező betegeket csak sürgős szükség esetén látjuk el (pl. nem csillapítható láz, sérülés, gyenge általános állapot)!

Ahhoz, hogy rövidebb legyen a várakozási idő és gördülékenyen menjen a rendelés, az alábbiakat tanácsoljuk:

  • Kérjük gondolja át, hogy pontosan milyen panaszokkal keresi fel a rendelést!
  • Stresszhelyzetben (pl. egy átvirrasztott éjszaka után) az ember könnyen elfelejti, hogy milyen kérdéseket szeretne feltenni az orvosnak. Nem szégyen, sőt nagyon hasznos, ha kis papírra (telefonba) felírja, hogy milyen receptekre lesz szükség pl. lázcsillapító, tápszer, popsikrém.
  • Érdemes átgondolni, hogy szüksége lesz-e beutalóra a közeljövőben.
  • Esedékesek-e oltások?
  • Szükség lesz-e táppénzre?
  • Szükség van-e igazolásra?

Kérjük a várakozás ideje alatt készítse elő a szükséges dokumentumokat, amikre

  • a táppénz megírásához,
  • igazoláshoz,
  • speciális recept felírásához szükség lesz!

Ha változás van az adatokban: lakcím/telefonszám/munkahely/munkakör, akkor ne felejtsék el ezt jelezni!

Amennyire lehet, lazítsa meg a gyermek ruháját, pl. vegye le a kabátját.

Ha még pelenkás a kicsi, kérjük hozzanak magukkal textilpelenkát / nadrágpelenkát / popsitörlőt!

Hogyan tudjuk mi munkatársaimmal hatékonyabbá tenni a rendelést?

  • Kérjük, hogy ha csak adminisztratív ok miatt keresné fel a rendelést,
  • pl. receptre/beutalóra van szüksége, akkor az e-mailben jelezze. E-mail cím: manorecept@gmail.com
    • Kérem a levél tárgyaként a recept/beutaló szavakat írja, így ilyenkor tudni fogom, hogy a rendelőben kell majd megnyitnom a levelet.
    • Az e-mailben leírt kérésre 1-3 munkanapon belül fel fogom írni a receptet/beutalót, és válaszban le fogom írni, hogy mikortól és hol tudják azt átvenni.


Igyekszem a rendelés ideje alatt a hozzám forduló, éppen vizsgált beteggel foglalkozni.

Ezért a betegrendelés ideje alatt nem fogom a mobiltelefont felvenni. Ilyenkor, ha nagyon sürgős, kérem a vezetékes telefonon hívjanak. A vezetékes telefont (+36-1-225-08-00-as szám) az asszisztensnő fogja felvenni, és csak akkor fogja átadni a telefont, ha az valóban indokolt!

Kérem a rendelési idővel kapcsolatban a honlapon tájékozódjanak, illetve a gyermek-egészségügyi könyvből, és ne mobiltelefonon érdeklődjenek arról!

Orvosi igazolást a hatályos jogszabályok szerint kizárólag orvosi vizsgálatot követően lehet kiállítani! Igazolást/táppénzt a vizsgálatot követően 5 nappal visszamenőleg lehet kiállítani.

Amennyiben tanácsadásra szeretnének időpontot kérni, azt kérem a vezetékes telefonon tegyék meg, rendelési/tanácsadási idő alatt, és az asszisztensnő fog új időpontot adni!

{carousel fgalId="6" displayTime="4000" displayProgressBar="0" displayThumbnails="0" sort_mode ="filename_asc" textholderHeight="0"}